sötsug å smala sussie

2011-05-10
Ja, sötsug är väl mitt andra namn antar jag. Sandra sötsuget hårfärgen helena larsson. En ganska fair beskrivning. Är nu mitt uppe i en liten dröm om glassar med mycket chokladigt och hasselnötigt i (typ magnum ghana -så sjukt god!), Tupla som finns att köpa asbilligt på rusta och som för den lilla pengen smakar lite som himlen (för en stor peng också) plus att den påminner mig om Emma som alltid köpte dom på finlandsbåten. Åh, om jag ändå kunde äta vad jag ville. Fast det gör jag ju nästan hih!


Nu blir det smala sussie i soffan med öppen balkongdörr som soundtrack. Jag är lycklig och i sol-koma.


4 Comments

2011-05-10 @ 19:03:32

tupla, en klassiker! gott o fullt me fett o socker <3

2011-05-10 @ 23:08:53

Ja så jäääävla syndigt god!

Ska det va så ska det va!

2011-05-11 @ 05:36:07

Jag blir så glad när jag läser din blogg att jag får tårar i ögonen mitt på blanka dan inne på biblioteket! Åka till Rusta är väl nåt av det första jag ska göra när jag kommer hem^^

2011-05-11 @ 12:09:24

Käraste Emmapemma. Jag blir lycklig av att du gillar att läsa mitt krafs! ÅÅÅÅH!!! när du kommer hem åker vi till rusta och picknickar hela dan! LOVE U!!! <3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback