photoshop-recept å morgonkaffet

2012-02-08
Ibland är kaffe som ett rejält lyckoskjut. Rakt in i armen, rakt in i hjärtat. Särskilt när man har lite tid för sig själv, sitter med morgonen i ryggen och ska starta dagen. Jag sitter här med min andra kopp nu och känner ruset, lyckoskjutet, men är inte riktigt redo för att ta mig an den akademiska artikeln. Men snart!
Fick precis hem Photoshop-recept i brevlådan! Men det får bli min belöning EFTER plugg.

Se så fin den är!

HEAD vs. HEART som sagt. Nu sätter det igång. hej!

 


2 Comments

2012-02-10 @ 09:51:28

Håller verkligen med om det där med morgonkaffet...ååh det e ju det som gör att man kommer upp..förutom en kvittrande doter då;) Kram på dig!

2012-02-10 @ 18:09:12

håller med Nina! Dessa dagar har jag fullkomligt hällt i mig kaffe, nästan till den punkt att det fått motsatt effekt! ;)

Kanske dags att skaffa barn då hihi :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback