torsdags- & fredagsmacka

2012-02-17
Det har varit ett par riktiga smörgåsdagar. Jag är ju typ världens största fan av mackor, men det är inte alltid man kan motivera rostat bröd med massa smör och rabarbermarmelad. Men idag kunde jag det. För äntligen är jag klar med min analytiska jävla skit-tenta och får fira lite. Dessutom är det fredag! Ikväll väntar en riktig myskväll med finaste AnnieBananie, det skall planeras tårtbak och kalaspyssel för imån har hon födelsedagsfest! Å då skall det firas minsann :) Plus att ikväll ska hon bjuda mig på jordgubbar doppade i choklad, det är nämligen min namnsdag. Första gången jag firar den med andra ord :)

BTW: falukorvo, ägg, lite lök och peppar på havreknäcke är alldeles utmärkt gott. puss

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback