ge oss för fan

2008-02-05
så nu ber jag er alla hålla tummar och tår igen. stoltsera med era knutna fingrar så att det sprider sig i luften så kanske det går vägen. då kanske inte mina fötter behöver somna precis alltid även fast jag är vaken mestadels av tiden. vi skulle ta hand om det så bra. vi skulle ju ta hand om varandra så bra. det vet vi alla. en liten å utanför och en liten plätt där vi skulle kunna ha en grill. ahwk, det skulle vara så bra bara. det är bara det jag vill säga.
då kunde vi få slippa känna att tiden går oss förbi i onödan och att stressmagar är våran frukost.

FÖR I HELVETE GE OSS LITE JÄVLA FLYT NU FÖR FAN!
image180
>>all this mess is just bad luck<<

2 Comments

2008-02-05 @ 22:24:27

jag vill bo där!

2008-02-05 @ 22:30:59

jag med!=)
men man ska väl alltid förvänta sig d värsta i vissa sammanhang hehe
vi håller ögonen öppna på fler alternativ ändå tycker jag. u just never know..


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback