vi skiter i skiten

2008-02-22
för att bajs inte är ett särskilt fint ord och för att igår kände jag verkligen för att tatuera in min efterlängtade spets på halva underarmen. kom mina vänner, vi tar på oss gula örhängen och säger att vi är solen och går en parad genom djungeln i tio dygn istället för att gömma oss under ett-två-tre-vad-var-det-jag-skulle-säga-nu-då.
fan, djävulen borde sluta spöka på torsdagar assåe. det är inte ett dugg coolt. och jag ska bannimej säga det när jag träffar honom.

och jag kan medge till en spansk pärla att jag saknar polska metropoler och miss califårnja för det var så himla roligt att bo här då. och jag vet att jag snart kan åka till indien och hjälpa hundar och efter det blir homelake garden utan mig för alltid. farewell kära rollatorprinsar och prinsessor.

ett soundtrack till framtiden som några warning shots och klockan halv över kvart i åtta plus fyra ska jag ut i mörkret men det är ingen fara för jag landar i en varm vacker famn inatt och där kommer jag stanna tills hell is around the corner.

2 Comments

2008-02-22 @ 22:09:46

ja och det hade varit roligt i forenade arabemiraten, uzbekistan eller i en lerpol ocksa for platsen spelade liksom ingen roll.

2008-02-23 @ 00:17:17

:D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback