UP YOURS

2011-04-23
Åh GUD, alltså inte Gud som i Gud utan Gud som i FAA-AAN!
Idag har jag haft en av mina sämre dagar på länge. Eller ja, mer säger jag inte men jävlar va jag har bölat och mått. Hatar dagar som skall bli bra med storslagna planer och allt, men som faller plattare än pannkakan till marken och säger UP YOURS. Men kanske är de dessa dagar som gör de bra dagarna så jävla bra? Kanske är det dagar som dessa som får mig att känna mig på topp sedan, som får mig att sova gott ikväll och som får mig att skratta extra mycket nästa gång. Hoppas det, annars vore det fan förjävligt.

Jag har iallafall köpt mig en liten bok, och jag vet..Jag skulle inte köpa NÅT onödigt denna månaden, men det var ju halva reapriset och jag köper så sällan böcker. Det var en bok jag verkligen ville ha och idag passade extra bra. Jag får helt enkelt skita i att köpa en limpa bröd eller nåt istället. Det är ju knappast så att jag har några andra dyra laster i mitt liv. Jag röker inte, dricker knappt, snusar inte, äter inte massa lunch ute eller nåt över huvud taget ute, köper sällan godis (om än kakor ibland) och ja.. fan det var jag värd.


länk till denna underbara bok kommer här.

Mitt fynd kostade dock endast 64,50! Vilket klipp! Woho nu skall här snyggas till och lära sig allt som finns att veta. Kan behövas!!


2 Comments

2011-04-23 @ 23:24:48

Usch det låter inte kul. Jag hatar verkligen sånna dagar, men det är som du säger att det blir extra bra nånannan gång.

Var hittade du boken? Den såg kul ut, ska kolla in den tänkte jag. :)

Kram på dig och hör av dig om du vill prata! <3

2011-04-25 @ 17:03:19

Jag köpte boken på Ica Maxi, fast den hade ett annat omslag än den versionen jag länkade till trots att det är samma bok.

Här är en länk till den versionen jag fick så billigt! http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/2010/05/skonhetsbibeln-karina-ericsson-warn.html



PUSS!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback