in the MOOD

2011-05-07
Jepp. Mood. Ringer det en varningsklocka, Emma? Ja, jag vet. Jag skulle inte MOODa mitt hår mera, men igår var jag ensam en stund på kvällen.. och vem är inte min eviga älskare om inte hårfärgen och saxen? Så rått och destruktivt, men ack så underbart! Det blev två förpackningar MOOD 106 slingblondering (den nya för mörkt hår denna gång) och en förpackning Schwarzkopf Brilliance 813. Hör och häpna: trots mitt hårs slitna och porösa tillstånd blev det fantastiskt bra! Igår använde jag mig bara utav en förpackning MOOD och lade i slingor med hätta. De andra två färgerna sparar jag någon vecka eller två. Hela intrycket av håret innan slingningen var dassigt och trist! men nu blev det oerhört mycket mer liv i det och håret blev hlet plötsligt mellanblondt och somrigt! Jag hade bara i färgen i 20 minuter då jag var rädd för mitt hårs skull, och inte någonstans är det gult. Sjukt bra färg detta och jag längtar tills jag blir ensam med min undangömda älskare nästa gång.. mehehe!!

Lägger upp bilder senare, nu ska vi efter en mysig dusch (hoho) åka till CHEAPY (så jävla fyndigt...eeeh) och köpa bordsskiva så jag kan få mitt älskade skrivbord och så att köksbordet kan få bli en matplats istället för mitt skrivbord. så att säga.
Nu så! Här ger jag er lite inspiration för dagen i temat hår, bara för att jag är så glad över mitt hår just idag.

PUSS!!

bilder från weheartit.com


5 Comments

2011-05-07 @ 16:28:06

Åh, du och hårfäger alltså :) roligt att det blev fint! akta dig för att färga för ofta, mitt blev ju grått/grönt/blått/blont i spanien.. men det är ju jag haha

2011-05-07 @ 16:56:53

ååååh hahaha du e väl för rolig! ja varningsklockorna låter som flyglarm. men va fan, jag fattar!

2011-05-08 @ 12:03:32

-Haha jag vet! jag kan inte hålla mig. Jag antar att är det något jag missbrukar här i livet så är det hårfärger! Men det blev ju bra. PUH! Hade er allt i tankarna.. Och robert delar er skräckslagna oro, inte undra på att jag passar på när jag har bostaden för mig själv!!! :D

2011-05-10 @ 19:07:06

Nu börjar de rycka i mina färgningsfingrar oxå! men icke, skall ha egen hårfärg o låta den blekas sådär fint som de brukar om somrarna..mitt rosa hår saknar jag dock..vill ha igen:/

2011-05-10 @ 23:07:55

Egen hårfärg ska man ta vara på Isa, för den går inte att köpa i affären!! Keep it natural!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback