du kan säga mitt namn

2007-12-07
tove heter hon. hon har dreads och ylleklänningar och min lillebror tycker hon är det finaste han vet för hon är helt naturligt fin och inte som alla andra. love on you, brother. tur att du finns. ♥


vet du judas lille att

If you were falling, then I would catch you.
You need a light, I'd find a match.
Cuz I love the way you say good morning.
And you take me the way I am.

If you are chilly, here take my sweater.
Your head is aching, I'll make it better.
Cuz I love the way you call me baby.
And you take me the way I am.


med tandkräm runt munnen och med iallafall några timmars sömn är jag faktiskt helt jävla förberedd på en promenad i regnet. inte en promenad för promenerandets skull, men en promenad för denna dagen och för alfhild o co:s skull. jag ska krama om alla gamlingar och säga att dom är vackra och bra människor. för det är dom. allihopa. jag brukar klappa krama hålla om dom men idag ska jag göra det mer än vanligt.

och jag ska måla en överraskning till ted. grattis min fina vän, den här är till dig.

när du fyller år eller i julklapp ska jag säga att hej prinsen, och god jul mitt magpirr, den här är till dig, och så ska jag ge dig min hand.
undra vilken väg tiden leder oss in på. inte för att lägga det i händerna på något annat utan händer, men för att spekulera kring något fint och hoppas på att det tar oss båda söder ut till en världsmetropol vid hamnen.


WE CAN ROLL UP OUR JEANS
SO THE TIDE WON'T GET US BELOW THE KNEES .




1 Comments

2007-12-08 @ 06:40:12

baby, tack för idag (igår/natt). d va jättemysigt alltihop. ses imorn!du e fin! puss


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback