fjäderleken och 120 centimeter på bredden

2007-12-29
du får mig att skratta så tårna krullar sig.
"vänta, jag tror det ligger en fjäder här"

du är bäst och tillsammans med våra söner toomas lasch och sir thomas med fästmön rossmari blir vi en utomordentligt komplett familj. värdig nog att erövra alla ufon med tillhörande universum.

KLICK KLICK KLICK KLICK



ja, det är så det är. ibland vill man komma hem och oftast när tröskeln är passerad var det inte lika roligt längre. du når mig och jag når dig. en älskling, en kärlek i min kropp är vad du är. chaifrukost och fjäderfnuss.
jag släpper dig aldrig .image110

2 Comments

2007-12-29 @ 21:20:57

"vi skulle haft en fjäder. lr vänta, jag tror jag har en här" hihi. d va kul

2007-12-29 @ 21:26:58

snart åker vi...


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback