dandelions and chocolate

2008-04-30
första hyran är betald och som tack för det har vi en sketen lägenhet att flytta in i på fredag. mumma. jag ska nog slicka väggarna av lycka. gamla snorkråkor och lite tarm. eller mycket tarm. garanterat mycket tarm. jadu, den frugan var inte mycket till städhjälp killen. men ack vad vi ska ligga och kramas på det alldeles nya ekgolvet. hå hå ja ja. här ska inte överdrivas, då kan man få storhetsvansinne och börja kalla sig själv lycklig. nej man ska gå och gråta i uppförsbackar och skaka sitt fläsk när alla antiloper glänser med de dyrbara blickarna fångade.

jag undrar ibland vart jag tappade mitt medvetande någonstans. då och då ligger det garanterat kvar i sängen och sover men oftast verkar det bara vara helt och hållet i behov utav totalrenovering. man kanske kan skänka sig själv till forskning och hoppas på ett återupplivande i en ny kropp? reinkarneras som giraff? eller kanske som just en antilop.

image262
I'll always be waiting here for you.
I will always stand here holding dandelions and chocolate for you.
I want to see you watching what I see now that you're mine.
The cloud that keeps on changing till the end of time.
With you here these pretty things keep appearing in my mind.
Through your eyes.

1 Comments

2008-05-02 @ 01:01:38

hej tjejen! lycka ar alltid lycka! visst kanns det ofta som att man ar skyldig att grata och ga i uppforsbacke men det ar inte hela sanningen... jag e i fucking lancaster right now.. feels wierd! men jag trivs! och har bestamt mig for att alltid valja det som gor mig lycklig, oavsett vad andra tycker och vad jag sjalv forvantar mig av mig sjalv.. lycka till med flyttandet! hors! /inabinasabina


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback