Hey Mrs .

2008-01-15
du förtjänar mer mer mer kredit för den fina du är och för allt det fina du bringar. jag ska försöka jämna ut ojämnheterna så att du känner skillnaden. promise.
(tack du för idag för igår och för alla dagar innan dess och för alla dagar som komma skall.)


och apropå resan jag o kokos gjorde över skiftet i spanien och marocko så vet ni ju inte så mycket så ni kan skryta om det. men jag besitter lite hemlig information om en annan blogg där det står en hel del nyttig information till dem som vill och är nyfikna. egentligen är det inte ett dugg hemligt men vi kan låtsas lite för skojarnas skull. bloggen tillhör min resekompanjon och älskade judasbaby. såklart. jag utnyttjar hans kreativitet och skyller på min lathet.
http://tyborn.blogg.se/#

image148
jag längtar efter att bli kallad japansk wannabeturist igen. det är så förbannat härligt.

1 Comments

2008-01-15 @ 23:16:54

bara dem inte ser spyan o tänker - "va e d här för skit" haha


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback