Parporträtt i studio

2011-12-22

Yes. Och nej, det var icke så lätt som det låter! Jag har fotat en del i studio innan, men aldrig på uppdrag som nu. Men det var skitkul, och förbannat svårt. Det krävs väldigt mycket av mig bakom kameran, jag måste inspirera, dirigera och verka säker. Men det blev inte riktigt så, det var just det som var så svårt. Som tur var hade jag ett par finigar som jag känner framför kameran och dom engagerade sig mycket själva. Här kommer ett litet smakprov på resultatet, och du som tittar: kommentera gärna och ge mig feedback, det behöver jag!

 


2 Comments

2011-12-23 @ 12:03:45

sv: men tack gulle du för fina ord! KRAM

2012-01-09 @ 13:23:19

jätte fin bild!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback