en bråkig dag och kass film

2011-06-10

Ja, det har varit lika åskigt hemma som ute typ. Men såna dagar ska väl få finnas till dom med. Synd att dom är så tråkiga bara!

Idag har jag ikke jobbat, nåväl, det var väl inte riktigt sant. Jag har slipat och rivit tapeter i köket men det får jag inte betalt för. inte i pengar iallafall. hehe!

 

Vi åt iallafall onyttosam mat (mcD) i piskande regn i bilen. Det blev imma å allt, å det va gött! Jag gillar regn. Åska också! om jag får vara på säkert avstånd som typ i våran köttkvarn till familjebil.


 

Nu till film. FY FAN VILKA KASSA filmer jag har sett nu. Det började igår med Just Go With It som jag trodde skulle vara en romantisk komedi i okej romantisk-komedi-klass men den var mera som Zohan eller The Love Guru. Så fruktansvär osmaklig och B som i BLÄ! Se den inte!

Idag såg vi The Adjusment Bureau, som har fått helt okej betyg men även den sög lite pung. Eller mycket.
Åh, ge mig någon bra film! Tycker alltid att det känns som slöseri att se en skitfilm.
Men jag kan ju tipsa om Mr Nobody iallafall. Den e fin.

 

Som kvällens avslutning kommer ett par inspirationsbilder med det som jag har på hjärnan just nu, godnatt!

 

weheartit.com

 


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback