NYC

2011-10-31
Just nu sitter jag mest o längtar tillbaks till New York. Nya kursen startade idag, utan någon som helst vila sedan kursslut i fredags. PUST! Jag fick sitta o försöka beta igenom 50 sidor bla bla bla igår kväll när jag kom hem efter jobbet. så PÅ'T igen! 

Känner noll motivation och vill mest bara åka iväg just nu. Alltså, jag är glad o mår bra, har energi o allt men känner INTE för att spendera de 5 nästkommande veckorna med att enbart begrava mig i .pdf-er och blöbb om narrativ och transmedialt berättande. No no no.

Vad sägs om en film i Bryant Park istället? Där satt vi för inte så jävla längesen (eller jo, förra våren) men MY GOD vad jag älskade det stället. New York alltså. Vilket place! Det är därför jag ska bo där när jag blir stor. That's just the way it is.

Lite shopping på bästa affären mitt på Manhattan.

Dagliga frukoststunden i Brooklyn. ALLTID lika bra.

Jag älskar verkligen mat. Särskilt Mac&Cheese i Chelsea. God damn.

Jag vill. bo där. 



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback