Photoshoprecept!

2012-02-02
Ja. Jag behöver lite inspiration. Håller ju på att torka ut här av all förbannad teoretisk livsdödande skit just nu. Fy va bitter jag låter, men det passar ju bra för det är precis vad jag är!
Denna söta, rara lilla bok beställde jag hem. HÄR kan man provläsa lite och det ska bli ljuvligt att få lite bra recept på hur man förskönar sin bild på bästa sätt i PS. Jag är nyfiken och skulle helst ha den här just nu! Men nej just det ja, jag ska ju läsa VETENSKAPLIG ARTIKEL! Så mycket roligare! EEEEHH..

2 Comments

2012-02-03 @ 18:53:14

men så najs



puss

2012-02-13 @ 00:26:49

Jag har precis kört igång med photoshop, visserligen cs2 men de e i alla fall något:)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback