En Big iMac o Co. tack..

2012-01-24
Häromdagen blev jag med iMac! Känns så jävla lyxigt å gött, nästan lite oförskämt.. :)
Den är egentligen det dyraste jag köpt, men den var oundviklig i längden med tanke på hur mycket möjligheter jag nu har att göra ännu mer film och projekttrams. Riktigt bra!
Vi håller på att bli en riktig Applefamilj här, men jag gillart.
Idag var jag dessutom uppe med tuppen och simmade 1,5km. Väldigt härligt! Man blir så god och mör i kroppen efteråt. :)
Tänkte komma med ett litet bra budgettips från en student till den som önskar!

BUDGETTIPS!

RAKGEL/RAKCREME - Köp ett billigt balsam!
Det funkar suveränt! Jag har köpt Coops egna Xtra-balsam (Icas eller Willys fungerar givetvis precis lika bra!) som är rätt tjockt i konstistensen och passar därför utmärkt. En stor flaska för under 10kr och den fungerar utmärkt att ha istället för dyrt rakskum när ben/armar/bikinilinje skall ansas!


1 Comments

2012-01-28 @ 21:03:04

förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

--

vill du bli bildlänkad i min meny till din blogg i en vecka + en länkning i ett inlägg?? :D

klicka --> http://juliafotar.blogg.se/2012/january/kor-igang-med-veckans-blogg.html#comment


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback