blogg-latmask

2012-03-09
Herrejisses va jag legat på latsidan här. Eller, inte bara här. Jag har visst legat mest på latsidan vad gäller allt den senaste tiden. Det har varit så mycket annat, och jag har varit (är) sjuk, och yada yada yaaaada.
Just nu sitter jag mest och längtar bort till fjärran land. Jag vill bara vara färdig med skolan, åka till Johannesburg till hösten (längtar!) och sen sluta skolskiten, ta Robert och flytta till NYC, börja jobba och leva på american cheesecake och blueberry pancakes. å kaffe. Herrejävlar alltså, jag vill jag vill jag vill.
Har suttit fast på craigslist hela morgonen och kollat condos. Alltså vilka jävla ställen det finns! Jag kan inte tänka mig att leva ett helt liv bara här i Sverige, det finns liksom inte. Världen är så mycket större, möjligheterna så många fler!
Kolla här bara och säg att ni inte håller med mig..

Näe alltså, att drömma är ibland verkligen som att strö salt i såren. Blä va jag vill härifrån just nu.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback