17 spänn dosan

2007-12-23
(tillochmed snus var billigt i ullared. och det skulle väl vara därför jag följde med dit igen.)

ja-a, det är väl tur för bluesgudarnas skull att vi syns idag-igen-äntligen när du vaknat upp ur din berusningsdimma och godmorgon älsklingar det ligger snö på taken. den som kom på att hasselnötter passar i müsli var ett redigt geni, för det passar utomordentligt bra i min mening.


erhöll dessa oersättliga rader dröm igår under någon utav sömnens tidigare timmar :

"Jag har inga ord kvar baby. Med risk för att låta repetativ, du är bäst. Har jättekul, skrattar så jag gråter. O du e i mina tankar hela tiden. Vill dela allt d roliga med dig! E så kär så jag blir tårögd. lycklig"



dagen före dopparedagen. god jul till mig själv, och till berit som var överträffande duktig igår.




idag är det fyra-veckors-dagen. sen den där första bildejten som slutade med urladdade batterier, igenimmade rutor och en ofrivillig promenad. fast det var ju egentligen bara en början. på någonting himmelskt som aldrig någonsin behöver säga hejdå til världen . älskling ♥

2 Comments

2007-12-23 @ 13:55:14

kär i dig! ett gift e vad du e.

2007-12-23 @ 20:55:57

jag blir alldeles lycklig i själen :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback