ack, jag är blott en skugga nu .

2007-12-17
akta dig för vargarna rådde jag en ängel en gång. men ikväll ska jag hoppa ivägen för dom, låta händerna knastra mellan deras käkar och skrika tills mitt förflutna, det som är passerat, försvinner och fortsätter vara försvunnet.

ack, jag är en skugga nu, ack jag förlorade min färg.


magen värker och det är inte för att jag blöder utan det är för att du gör det. det förflutna är som en grå dimma och dig vill jag ha i det färgglada nu och sedan. ingen mer å, ingen mer c. låt oss bara ha varandra utan att analysera det passé. för gudarnas skull.

image99
jag får inte ont i kroppen såhär utav någon annan, jar har lärt mig att skratta på egen hand, men det börjar värka när det gör ont i dig. du sommar sol och jag är inte längre bara glatt förtjust i dig. du är så mycket mer än en liten dejt, än ett namn jag stoltserar med. du uppfyller mig med kristaller och sombreros. grekerna i mellangärdet dansar och kan inte sluta. du vet. men får jag dig att se svart och suddigt så ska jag säga till nere i magen att nu är festen slut.

jag saknar dig när vi två inte ses och jag tänker på dig när jag andas.


men gör detta slut på något fint istället för att knyta armarna hårdare om varandra så är jag inte med i leken mera. då är reglerna olika mellan bushen och lilla staden. det är fortfarande en början mellan våra händer men aldrig har väl en början varit så stark. inte för mig iallafall .

1 Comments

2007-12-17 @ 23:02:06

för gudarnas skull okej! vi ses på onsdag :) hurrahurrahurrahurrahurra Puss*


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback