akta dig för vargarna

2007-12-01
lilla krusbärsbarn. akta dig för vargarna. ibland har dom på sig konstiga kläder som inte skulle passa en varg egentligen, så man får liksom svårt att se att det verkligen är en varg. men akta dig för vargarna.

image70
once in a house on a hill, a boy got angry.


det luktade minus inatt när jag kom hem och det var sent eller tidigt eller både och trots att tiden hade flugit igenom chapmans torg nummer fem. fram tills att ingenting är sig likt, fram tills att allting blivit detsamma igen. fram tills det går att bygga broar utav pappersplan. då ska jag peta i näsan så långt det går och hoppas på att man kan komma till kina den vägen också. kanske är det så att fläsket som alltid suttit på min bakre delade del försvunnit en aning eller så är stolen sjukt mycket mer obekväm än vanligt, trots att dynan har formen och färgen av ett hjärta som borde bringa bara behagliga ting tycker man. fast va fan, det är ju bara en dyna.

barampabam. barampabam. aj, mina käkar tuggar luft. aj, mina käkar tuggar luft.


och judas, ska åka till judasgubben snart. han gjorde illa foten sin på träningen igår. typiskt, det som var så lite kvar innan jullovet. jag tänker på honom, och tänker inte låta bli att göra det heller.

åhååååååååå, jag vet vad jag önskar mig i julklapp; en stav genom nacken.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback