dopparedagen utan dopp fast med love

2007-12-25
nu ligger du fina älskling i min säng och kurrar med vänster arm över huvudet. du är så fin och passar så bra i min närvaro, i min tillvaro. allt som bara inkluderat mig tidigare går inte riktigt ihop med tiden nu, när du inte är med. tur att du är just här bredvid mig ikväll och att jag får lov att klappa ditt kloka huvud för att säga *godnatt vi ses imån älskling, för då ska vi ha minisemester med indisk mat och pusspusspuss*. kalas eller inte, världskrig eller ej, jag är så lycklig med dig, och lämna inte mig. vi kan drömma och fantisera om hur länge vår vistelse i paradiset varar men jag kan aldrig komma fram till något som inte inkluderar dig i den. du tillhör allt från-och-med-i-fredags, du tillhörde allt redan innan, men från i fredags vågar jag liksom konstatera pralinerna på någe vis. du är min älskling, och somna inte ifrån mig nu för jag har planerat att kyssa din nacke innan du faller i sömnen bortom ditt medvetande. ÄLSK. <3

1 Comments

2007-12-25 @ 23:33:37

love baby, love!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback