en skatt tusen skratt .

2007-12-07
image84tack judas.. du är ett barfotaorginal och jag får dig inte ur mitt huvud. du-är-min-jag-är-din. ensamhetsrätt - lätt.
det går så fort liksom och blir så stort liksom och ingen vet vad stormen kommer med men jag vet att jag älskar att vara i din närhet, andas din luft, dra kinden mot ditt skägg och ligga under din arm och låta huvudet gunga på dina hjärtans slag. ja, just det, dina härtan. du måste ju ha flera, inte kan allt fint få plats där inne. nänämen.
tänker på när du kommer sådär bakifrån och omfamnar mig.
då känner jag mig
trygg .




du tror på ödet och båda på en användbar slump. så kanske våran otur inte var så oturlig ändå med tanke på tankarna kring tanklock och det som inte dödar det härdar.. ?







bulder o hesipott är lika med en regnbåge mellan guds röv och sir Thomas, toomas och lasch.


1 Comments

2007-12-07 @ 01:11:05

vackra fina skatten, du gör mig så glad. får mig ibland att känna mig som en fnissig 14is tjej lr ngt hehe;)
mitt lilla pirr!
..ooo..Lasch!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback