frivolt och kobolt

2007-12-11
image89
i mellandagarna åker jag o tussen iväg. på en restesa någonstans. kanske blir det över nyår. raketer och varsin öl på en helt främmande plats i en helt främmande tid. han ligger och sover i min säng nu. insvept i mitt duntäcke ser han ut som en stor mumie. han är så fin där han ligger och drömmer om revben från bohlins.
idag ska vi gå hand i hand till bussen till pressbyrån till någon affär kanske till dig hem till dig.

jag ska vrida loss öronen på alla tjyvar och banditer.

1 Comments

2007-12-12 @ 15:48:06

så glad för dig. Det hoppar och hoppas i bröstet och igår pusslade du ihop en bit av mitt hjärta igen. Min lilla Sandra. Vart går gränsen? En gång gick vi med våra medeltidskläder och rökte blend menthol, hörde counting crows och åt lejonet och björnen. Gud vilken fin människa du är. Och Fab5 att du verkar ha hittat ännu en..


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback