jag är glad, hoppas du är glad också.

2007-12-10
"vill du ha dom gröna som är i teverummet?"
"ja, jo, det kan jag välle. men tror du dom passar där då?"
"jag vet inte, du får väl testa."
"ja, jag får väl testa."


jag vill kunna dra för. när solen inte är välkommen att penetrera min hornhinna vill jag kunna dra för.
och jag ska slänga alla kvitton och alla gamla handdukar ska i tvätten. dammet ska jag fräta sönder så att rambo kan komma hit utan att behöva killa sig i näsan.
en lägenhet skulle vi ha. eller en ö. eller en hel jävla planet.


image87
sov så gott med dig inatt. det känns så tryggt att ha dig bredvid och det känns så mysigt att bara öppna ena ögat lite lite så man liksom bara skymtar mellan det suddiga för att se att där ligger du där ligger du här ligger ju för fan du.
och kom igen då, ligg här alltid då, bredvid mig, med mig, under över mig, ligg hur fan du vill bara du ligger här så jag kan se dig.

och jag ska bygga dig ett hus som du vill ha och där ska ligga tröjor som det står muay thai på och där ska finnas ett stort kök för all din kunskap och i ett speciellt skåp ska alla dina goda oljor kryddor och vinägrar stå och på väggen ska det sitta tavlor från mig till dig. och så ska jag köpa en såndäringa bil du ville ha, vad den nu hette för någe, men ja, jo, en sån skaru också få.
och sen ska jag bädda din säng fint för du sa att jag kunde bädda sängar fint och så ska jag skriva musik till dig för du har sagt att alla kan göra det.
sen ska jag bygga mig själv ett plan och säga hejdå nu åker jag till mars och plockar blommor.
och du får så gärna följa med om du vill.


3 Comments

2007-12-10 @ 00:55:38

Aw, gud vilken söt bild på er. verkligen! man blir glad när man ser den.

2007-12-10 @ 01:21:25

ford mustang, shelby cobra -65 lr -68 yes please;)

du kan skriva text o jag musik, enkelt:)

2007-12-10 @ 11:05:09

lets stay inside all day long, love. and let our curtains be drawn, love. i wish the rain would pour down, looove. (eller nej, inte det sista med regnet men det andra) jag fick en känsla i magen av dig, mig och gymnasiet nu. det var där jag lärde känna dig. det är jag glad för.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback