med fjärilar och

2007-12-15
Your mind is always changing.
You say so all the time.
Don?t know how long you?re staying.
That will be your choice, not mine.



obladi oblada häfta ihop min mun så ska jag inget mer säga
krama mig lam så ska jag inte mer röra
sparka mitt huvud itu så ska jag inte mer tänka
inte ens viska
inte ens blinka
inte ens gråta
eller vara glad .

image95en junior. jag skulle lämna den i rännstenen. skulle ta på den för stora skor och undra varför den frös om tassarna. jag skulle vara skraj och frossa av näsblod och slå mig själv och undra varför jag inte fattade bättre.
nej det skulle jag inte. jag mår illa.


2 Comments

2007-12-15 @ 14:54:59

Bloggtävla!
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-15 @ 21:58:23

vem är det på bilden ?


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback