nyårsafton klockan 07.35

2007-12-20
då går vårat flyg. till södra spanien. jag och han åker bort och säger hej gott nytt år på okänd mark. en given turistfälla men vad gör det när sommaren känns närmre för en stund ? tio nätter och elva dagar. ganska lång tid, ganska fint. ganska väldigt fint.

image101
jag ska skriva en liten packlista sedan. jag älskar listor. iallafall såna som innehåller bokningsnummer, pass och fina kläder. kameran ska laddas och minnet ska tömmas på allt gånget. hej kom och hjälp mig vi har ju en egen låt numera. min ickepojkvänännumensnart. skål för trumpeter och knästrumpor, cheers för sidenband och midnatt, salut för att ett gammalt ruttet år går över i ett nytt friskt. sen blir det kickbox blåmärken och byebye flötiga armar.
tack för dig *

1 Comments

2007-12-20 @ 01:23:47

come to me=)
längtar!
baby..


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback