du mår bra

2007-11-05
ja, jag vet vad ersatt betyder. jag vet vet vet. man får en lillebror, pappa glömmer flickan. man börjar sminka sig istället för att spela fotboll, pappan glömmer flickan.
du träffar någon annan att hålla handen när det blåser. jag vet, det finns alltid någon bättre. alltid någon som kan komponera meningar mer tydligt alltid någon som kan sjunga mer klart. Alltid någon vars läppar smakar mer mjukt alltid någon vars ögon berättar annorlunda.
någon frågar om tiden och jag berättar men ingen hörde vad jag sa. någon bad om eld och jag hann alltid sist.
ord spelar ingen roll. någon kan skriva nytt. det vet ju alla.
come on, come on.
vafan vadå?

när jag valde kläder var det alltid så genomtänkt. genomtänkt och matchat så det skulle passa. dina önskemål din färger. ögonskugga och smink har aldrig varit något vanligt men för din skull, för din skull.
HIGH FIVE! som ni säger jag är stark jag är stark. MEN ORD SPELAR INGEN ROLL!!!!!!!

du mår bra
du mår bra
du mår bra
DU MÅR IALLAFALL BRA.

man vet med sig att kemikalier inte är nödvändigt, inte för en människa, man ska klara sig själv.
och antingen hoppas man på att filmen är bra, eller så hoppas man att den är dålig så att man får en anledning att titta åt ett annat håll.

jag hoppas att filmen är bra.
jag hoppas att filmen är bra.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback