pink session

2007-11-16
in english please.

jag skulle kunna tänka mig att heta rosalinda. eller melanie. eller kajsa. eller mo. eller yuka megumi. *
himlen är alldeles rosa. det ser ut som att man tittar genom ett par rosa glasögon när man tittar ut. det är vackert. undra om det luktar rosa också. hallon kanske. eller marshmallows.
vet ni att snart åker jag. Let's get out of this country och så vidare.
antingen till en plats i europa eller en plats på andra sidan jorden. jag vet inte ännu. har inte fått svar än. solen verkar iallafall skina mer och tillsammans där verkar det mindre ensamt.

himmel, det är verkligen helt rosa utanför. jag har varit med om tangerine förut, men inte så rosigt som just idag.


en till intervju på måndag. minns inte vilken tid det var..antingen 12 eller 14. tror det var 14. men jag får bara sitta hela dagen och lurpassa på lurluren.
kellys hjältar, är ni allihopa. med mjuka händer och gulliga frisyrer.

åh jag ska hälsa på er på chapmans varenda ledig stund. jag ska baka er bullar och skicka brev med tepåsar i. jag kan vattna era blommor om ni har åkt iväg. jag kan hjälpa er att sätta upp gardinstänger om ni vill. iallafall sitta o dricka te i eran soffa och prata om eran dröm ni kommer börja leva i. drömde om erat nya bo inatt. det var så vackert. snett i taket och varmt. fan va jag e happy för eran skull guldnosar. när jag hittar en lägenhet någon gång ska ni vara dom första. det kan ni skriva opp.

med en snus under läppen alldeles för länge och med kluvna hårtoppar ska ta på mig min nya rutiga jacka och vara ----- inför ännu en kväll med er mina vivor. 1 plus 1 blir två, men jag plus ni blir oändligt.


DET FINNS EN TID FÖR ALLA. over and out rännstensbarn och primadonnor.

image39

"I fell in love with a bad bad man
and ever since I met him I've been sad sad sad"

shiiooooooooooooooooooooot!!!! jag fick just ett telefonsamtal som bekräftade att jag flyttar utomlands den 14 januari år tvåtusenåtta. BYE BYEEEE! jag ska hitta mig en mysig lägenhet i en blommig trång gränd och fransk balkong med blommor ska jag ha, jaa-a det ska jag! nu jävlar! idag hände det!

LET'S BE COOL IN BARCA!

1 Comments

2007-11-19 @ 16:00:13

:) grattis


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback