techno love song

2007-11-02
bubbelvatten my ass assååe. jag var hemma hos min morbror förut och oj hoppsan hejsan hela deras hem var helt nytt omgjort sprillans skinande. det var rätt fult vill jag säga sådär ja ni vet dom hade liksom försökt alldeles för mycket. eller så gillar jag inte deras stil alls bara. hur som helst så frågade jag morbror peter om jag fick ta ett glas vatten och då sa han självklart ja och gav mig ett glas. sen pekade han mot vattenkranen och sa att det finns kolsyrat också. och till min häpnad såg jag en liten extra vattenkran vid sidan om och när man vred på toppen så kom mycket riktigt kolsyrat vatten i mitt glas. voila!
(vissa saker måste man bara ha för att överleva den nya tiden. uääk)

image36

One by One
I suffer you gladly
One by One
You?re all I don?t need

And you couldn?t see,
The wood from the tree
You?re eyes are unkind,
So don?t look at me.
And all that you know,
Is written in stone.

1 Comments

2007-11-02 @ 12:36:26

Haha sånna säljer dom där vi handlar allt vår skit genom företaget, jag tänker önska mig en i julklapp... Tänk att kunna säga det till barnen i Afrika "Jag får inte bara vatten ur kran hemma, jag får KOLSYRAT VATTEN UR KRAN!....SUCKERS!!!"


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback