66,6

2007-10-24
jag är inte besatt inte besatt men uttråkad av tre meter runt om fram tillbaks och glamour.

daos skat. har man ett mer viktigt liv, konventionellt sett som han sa, om man har fler nycklar på nyckelknippan? en hem, en till källaren, en till tvättstugan, en till...cykeln.

vad är det för dag idag? vänta vänta vänta tisdag. jag drömde att pappa höll om mig inatt. som han aldrig gör. jag drömde att vi avlivade nils o maya inatt, med kniven i hjärtat, det var så det gick till. jag drömde att jag kom på vad jag ville bli när jag blev stor. jag kände mig så säker så glad tio kilo lättare tre meter längre.
i blåa rockar ska vi göra under.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jag har en lampa som heter h-a-n-n-a. ibland tänder jag den. ibland släcker jag den. ibland packar jag ner den i kartongen upp på hyllan ibland tänder jag den.

jag älskar dig mamma.




4 Comments

2007-10-24 @ 16:26:51

Du får börja använda stora bokstäver i början på meningarna innan jag kommer och klyver dig på mitten med tankekraft!!

Fika nästa vecka?

2007-10-24 @ 16:30:38

du får aldrig börja använda stora bokstäver i början på meningarna för då kommer jag och klyver dig på mitten med tankekraft ! (eller, nej det skulle jag aldrig göra. eller kunna. men du vet.)

2007-10-25 @ 16:34:22

Här är det jag som bestämmer... tror jag...eller vem är det? Gud? Bert Karlsson? Nej JAG! MOhAHAHA!

2007-10-27 @ 05:03:16

gud jag läste hela din blogg idag och fan vilken jävla tönt till människa du är.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback