tangerine

2007-10-22
GAAAAAAAAAAAH!

OCH jag BLIR arg för någonting som inte har hänt just för att det inte har hänt! jag sitter också i min skabbiga soffa varje jävla dag och önskar att det inte var en tusen år gammal soffa lokaliserad i ingared utan någon annan jävla stans. klart att du är rädd men vad fan tror du jag är då? efter att i sågs, kändes det så skönt. men sen kändes allt som innan igen. ingenting hörde jag, inte ett dyft. försöka? vad fan betyder det? jag vet inte det längre. men allt är lugnt, jag drar snart och då slipper alla ha mig här o vara rädda för att jag ska se i min plastiga jacka. jag pallar inte mer.

image27

fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck

image28

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback