som alla i amerikatt

2008-04-02
jag vet inte hur man gör människor lyckliga omkring mig, jag har faktiskt ingen jävla aning. jag känner mig stum av väggarna omkring, dom inget annat gör än förgör. det är precis som om jag vill dansa, hoppa och låta fläsket leva, men inte ens drömmar lurar tyngdlagen. kan inte sträcka upp armarna ordentligt, kan inte riktigt våga för jag känner mig redan besegrad. när började bortfallet och frånstötandet som gick så långt att allt som återstod av mig bara var fullbordad och komplett idioti?

att vara en platt grå illaluktande massa som inget annat kan göra än att fräta in dåliga mönster i folks kroppsvävnader kan vara ganska tillfredsställande from times to times. man kan säga att du kan väl gå och knulla dig själv, som alla i amerikatt.

image230image231image232image233image234image235

mamma säger gör något vettigt det är frustrerande att se hur du inte förvaltar allt du besitter.

1 Comments

2008-04-02 @ 23:03:42

lyckospridare och solskensbarn nr 1 you are and you will always be. och låt våra sjukdomar sjunka rinna genom våra magar ner i benen ut genom fötterna ut i jorden sen ses vi.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback