EN ALLMÄN INVIT!

2008-08-13
SÅ! som jag alltid sagt men som tydligen slutat upphöra (!?)

ni är välkomna hem till familjen Larsson/Tyborn närhelst ni vill. Det går enkelt att ordna; man lyfter telefonen och slår diverse nummer och hör om det går bra med en kaffestund eller inte-kaffestund och sen tar man det lämpligaste färdmedlet i riktning alingsås och så löser sig resten som det alltid annars gjort fast det då uppenbarligen tagit plats utanför staden känd för sin potatisman. På ställen där det inte räknas.

FUCKERS! VRÅLKOMNA!

7 Comments

2008-08-14 @ 23:45:58

tråkigt att se dig så ledsen o besviken älskling!!

att bli "omyndigförklarad" av sina vänner kan ju knappast vara roligt.



men glöm aldrig att

du e den finaste, mognaste, ärligaste o mest ödmjuka människa jag mött. har bara lärt mig så jävla mkt av dig! du har bla smittat mig med din mogenhet.

för mig är du en dröm jag aldrig trott jag förtjänat.

ta ingen skit älskling, du e bara för bra för d.

ta iaf inte åt dig av människor som väldigt tydligt inte fattat så mkt ännu.

iaf så mkt om dig som dem vill tro.



du vet vad jag kan sitta o skriva en timme nu.

men jag e trött på att folk tror att vi måste bevisa saker.

VI, älskling, VI, OSS.

ringer dig istället!

2008-08-15 @ 20:03:04

Hittade hit genom Roberts blogg och ville bara säga hej! =)

så nu har jag också pantat en panter..hehe

2008-08-17 @ 11:03:30

schminko pillivinko?

2008-08-17 @ 22:44:58

jag vill hellre ha te, kan man få det ?

2008-08-18 @ 12:41:40

klart du kan få te. vi har chai om det passar fröken. tss

2008-08-19 @ 18:14:08

om ni kommer och hälsar på hos oss på fredag när vi ska ha häng här så kommer jag och hälsar på er nästa vecka. date ? :D

2008-08-19 @ 22:45:25

godis godis. du e så fin o du gör mig så glad.

puss snygging.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback