sex and the shitty

2008-08-13
allt är väntat. osammanförda meningar om hur livet borde vara. predikan om frihet när det ni beskriver endast låter som andnöd.

Jag tänkte förklara min tid lite för er. Den tar slut här för vissa, och har bara precis börjat för andra. Jag trodde inte det var möjligt att ungdå lyckan som robert bringat in i mig och mitt liv. Men det gick visst. Tid förvaltas och tid spills. Men så mycket tid som jag spillt på fel ställen och på fel saker. Oj oj. Ni borde vara glada och stolta över vad jag åstadkommit. Ni borde skratta med mig när jag säger att jag älskar att vara hemma. för-en-gångs-skull. Och ni borde vara med mig i tanken varje sekund av varje timme som jag investerat i det absolut bästa som någonsin har hänt mig. Något som gör mig starkare och inte svagare, något som gör mig fri och inte fast. På mitt sätt. Det skulle jag göra för er. Det gör jag för er. Jag ifrågasätter inte era förhållningar till det ni beskriver som rosa moln och sockervadd. Jag litar på er instinkt och på ert vuxna förnuft. Jag lever som jag vill, på mitt sätt och blir hutlöst matt utav att kritiseras för hur kärleken tagit mig med storm.

Kände mig lite övergiven idag. Som om besvikelsen bekräftade undantaget ifrån regeln ännu en gång.Som när jag fick reda på att tomten inte alls fanns. Och det var verkligen skittråkigt.

Men sen kom jag på att som så många gånger förut, skall jag ta tillfället i akt och vända ett par motgångar till framgångar. Det är jag rätt bra på.

3 Comments

2008-08-13 @ 21:47:59

ja, o så enkelt lan man oxå lägga fram d:)

älskar dig o vi har d bästa som finns. synd att inte alla kan fatta d bara. inte för att dem behöver fatta! men iaf respektera.

2008-08-14 @ 07:52:31

vad är det som händer? :o jag ringer dig i dag, om jag hittar ditt mobilnummeri, ska iväg och jobba nágra timmar nu bara. PUSS!

2008-08-15 @ 11:20:09

fasiken vad du har lyckats bra med din blogg:) ha det!:)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback