i jakt på den rosa lampan

2008-08-20
ett slott tack
va?
ja en trisslott tack
jaha, jag tyckte du sa ett slott tack och tänkte att nej såna säljer vi inte här
jaha, nej men det var ju synd

försökte lura till mig ett slott på willys men kom bara hem med en nit. trodde inte något annat i och för sig men hoppades gjorde jag sannerligen.
det är aningen tomt. jag har spruckit i ena armen eller nåt. lungan kanske har exploderat i smyg. inte tillräckligt med sy-sy-syre.
jodå det ska nog gå att hitta en väg här också. på med stövlarna bara.


var sommaren över här eller ?

3 Comments

2008-08-28 @ 11:06:01

hur gick kickboxet ? :) varmhallonpuss.

2008-09-02 @ 16:17:02

men gud alltså. saknar dig redan;)

2008-09-06 @ 16:05:45

alltsåe, jag går muay thai nu så jag är en fighter. det känns rätt tufft. er tuffa kompiz.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback