det ligger massa choklad här

2008-12-15
oh nu har jag skjutsat mor far bror till landvetter och dom är alltså långt uppe i luften på väg mot thailand vid detta laget. lite frustrerande att tänka på, jag menar, jag hade gärna bytt med dom. men framtiden närmar sig och då jävlar.

jag ser fram emot 2009. verkligen. vi har bestämt att försöka bara resa så mycket vi kan och orkar vilket gör mig oerhört inspirerad. och jag kan bara hoppas att vi firar nyår någon stans långt bort som vi gjorde förra året. det var ju så fint.

oj, ja just det, på söndag firar vi ett år. tänka sig vad tiden går fort när man har roligt :)



robert ligger o sover i soffan. han gillar verkligen inte att plugga.


puss eller minus ?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback