en sång till en sång om en sång

2008-02-03
jag ska måla mönster på väggarna någon dag och gjuta våra händer på trappstegen utanför ytterdörren som leder in och ut också förstås men mest in i vad vi kallar vårat näste vårat hem och där ska vi bo och göra chailatte med en sil som vi köpt tillsammans och dricka den tillsammans kanske i badkaret tillochmed och ibland drar vi för gardinerna för att vi inte ens vill ha sällskap utav solen eller molnen utan bara vara alldeles upptagna av ensamhet, tvåsamhet och skita i knakande golv gnissliga dörrar sovande människor bakom varenda jävla vägg och bara breda ut oss i soffan kanske för att titta på en film kanske för att bara sitta i en soffa och ha varandra precis alldeles nära och veta att jag inte måste åka hem snart för mamma ska ha bilen jag får inte sova över det är sent.

2 Comments

2008-02-04 @ 00:01:21

den dagen längtar jag efter. fyfan va gött=)
vi ska spela mkt gamla nintendospel oxå glöm ej!
o jävlar vad du ska få följa med på mina hemska springturer o lida:)äta min goda mat.massa romantiska middagar, UFC, måla fina tavlor o mkt mkt mer..
o vi ska ha d så fint hemma! alltså fint som i vårat fint!:)

2008-02-04 @ 00:21:23

ska ni flytta ? :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback