funktionalitet

2008-02-16
oh ja, med en icke fungerande tå och med ett allmänmaskineri ur led så funderar hon fortfarande på vad som ska få smycka hennes fötter under vigseln på slottet om bara några timmar. hon har iallafall ett alternativ men det är möjligen försvunnet under jorden. om det blir så att hon är tvungen att gå barfota kan hon iallafall kompensera med att den ihoptejpade locktången från mediamarkt fortfarande fungerar mycket bra och vad ryktet är spikat så kommer den att användas flitigt för att få virvlarna i styr. det är klart, det ordnar sig alltid. om en krissituation uppstår får hon kapa grannens bil eller springa ner till systern och nödropa.
image202
jag konstaterade igår på gamlingahemmet att jag aldrig ska intressera mig av en kompost och dess funktionalitet. undra ifall det är de enda alternativen när gränsen för åldern är passerad? att prata komposters effektivitet och den godaste osten på ica? eller att åka in till staden med el comrades och köpa årets nyinkomna porslinstomtar att placera strategiskt framför de gamla? jämföra sin livssituation med de andras och förklara att jag minsann lever det bästa livet i det finaste huset med stor tomt? min unge tog faktiskt körkort före din? slutar man spela musik högt och försvinna in i glassiga kärleksrus? slutar man måla eyelinern högt upp på sidorna och köpa onödvändigheter på postorder i slutet av månaden? slutar man överraska och skriva hemliga lappar bakom öronen? slutar man jobba röven av sig för att kunna dra iväg och resa så snart man kan med den man älskar av hela sitt hjärta? slutar man älska?

2 Comments

2008-02-16 @ 11:54:10

man slutar inte älska o busa, man utvecklas tillsammans o man kan ju inte göra samma sak år ut o år in, man kommer på nya bus o sätt att visa kärlek.
va lugn;)

2008-02-22 @ 15:19:57

hallå kan du inte bara skriva bajs eller nåt på ett inlägg för jag gillar bara att läsa det som du har skrivit!? för det var längesen jag läste ett inlägg efter detta, för det finns ju inget.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback