It tastes like soap but it doesn't really taste like soap

2008-02-07
image183
image184
Let's get out of this country
I have been so unhappy
Smell the Jasmine my head was turned
I feel like getting confessional
We'll find a cathedral city -you can convince me I am pretty


herregudars. vi vandrade omkring i mörkret i regnet i fukten igår när tiden var sent och bilen tog upp minst tre parkeringar och svängradien till typ alla, lite längre bort, och konstaterade att bryggan bredvid ån vad översvämmad för det var vinter. men på sommaren skulle vi kunna sitta där och fiska med varsin öl eller kaffe om man vill det och sen kunde vi ha en grill där utanför och grannarna skulle nog se om det blev inbrott men det blir det nog inte för det verkade lugnt och fint, omkring den lilla lägenheten vid ån. den är våran. jag känner det i min märg att det är våran, även ifall vi inte får den. men då blir det bara till att spöka iväg dom nya och söka lägenheten på nytt. för fan va perfekt den hade varit. jag kände det. jag känner det. jag kan säga här och nu där och då att där vill jag bo med dig och göra om med dig och laga mat med dig och uppleva sommar vinter höst vår med dig där, i den hallen, vill jag ställa mina joggingskor bredvid dina. och jag skulle bara ha lite grejer och inte för mycekt för det skulle bli brötigt och se stökigt ut som det gör här nu ungefär men så skulle jag inte låta det vara då. bara ibland om vi har legat i sängen hela dagen och inte orkat att ens borsta tänderna på våran fina toalett. tänk att åka ut för att resa och veta att man kommer hem dit. till vårat. då skulle det kunna kännas skönt att komma hem igen, vilket det aldrig är annars. vi kunde passa love ibland och grilla sommar utanför med dina och mina vänner. och när solen inte höll sig uppe mera kunde man doppa fötterna i vattnet alldeles intill.

Käre Gode Gammelmormor Aina, jag skulle inte be om nåt mer i världen om vi kunde få ha sådan tur att den kunde bli våran. bara så du vet. Hälsa Gud det om han finns.





3 Comments

2008-02-07 @ 23:20:36

jag håller alla tummar & tår för eran skull. den ska bli er. jag känner det i ryggraden och i mitt blod.

2008-02-08 @ 16:05:11

ååh darling. ska ni verkligen flytta? :)

2008-02-09 @ 04:21:26

hej sandra:) ja samma kan ja ju säga om dej då;) hehe robert har berättat bara gott om dej me;P hehe han e kär som ett litet blåbär^^
hoppas på å få träffa dej me:) Robert har redan bjudit in mej till er lägenhet, eller kanske e er lägenhet..snart:) hoppas^^

jo, så e d:) ska komma ihåg dina visa ord..kan ja behöva;P hehe bra me blogg, så kan man skriva av sej de man måste få ur sej:)

Nu o sova så man orkar imorgon^^

ha de bra:)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback