störtskön sushi vid kvarteret syrenen

2008-02-12
nu har vi faktiskt fått visning på den lägenheten som vi anmälde intresse på ni vet där vi skulle grilla och doppa tårna i vattnet untanför lite längre bort. i övermorgon ska vi dit och jag kommer inte kunna låta bli att fantisera om vart soffan kan stå och hur vi kommer kleta färg på varandra när vi målar om till musik som bara du och jag vill ha i bakgrunden. halvvägs framme och det är pirr i magen. tack för att du höll om mig hela natten älskling och nu ska vi dansa hela vägen ner till tåget.

 image186
robert har döpt min nils till lila. jag tycker det passar bra. ett naturnära namn som han säger. och maja fick döpas om till sonja. du hittar på namn så bra.

1 Comments

2008-02-12 @ 22:36:49

jag såg dig på stan. jag mean I saw u on the city and i think u are så butifull.
puss lr kiss
slid lr urin


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback