två tvättäkta bastards

2008-02-12


från the byrds till att jag önskar min säng alltid såg såhär stökig ut efter dig. jag menar, den ser alltid såhär stökig ut efter dig men jag önskar det var varje dag. och kortet som vi tog i en underlig illaluktande fotokiosk nere vid hamnen i spanien står så fint på bordet bredvid. där passar det så bra. och du berättade för mig idag att när vi äntligen bor någonstans ska du låna hem en projektor, så att vi kan måla fina bilder på väggarna.
du hade fåglar och träd i tankarna.



och utan rakhyvlar och hus, försmäktar vi i denna tid.
men oj va fräsch du är med tuss också, usama! störtskönt!
image187

3 Comments

2008-02-13 @ 01:43:19

vafan du kom på vilken frisyr jag sparar till! the byrds is the shit

2008-02-13 @ 06:43:33

hah, oh noo, the skäggm onster is back!XD
ja tror ja aldri sett robert så skäggig förr:D eller har jag? hmm..iaf nästan:P

2008-02-14 @ 06:58:25

juden?:D hah ja, en liten vit såndär "mössa" på huvvet så;P

jag e glad:) o ne, inte bra för hjärtat att va ledsen..de tar så ont:/ hehe men har ju min kille^^


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback