du är så söt, min kära lilla ponny

2008-08-01
haha, schminko. min goda godda groda. puss eller minus och bakom-bil-puss. det är som du säger, du och jag har vårt egna språk som liksom hör ihop med våran egna värld. där finns lasch, RossMary och sir Thomas. där finns bumbi och tussbär. sen finns det en hel uppsjö av olika läten och mjaumelodier. robert är experten. och jag älskar att lyssna. och skratta. jag skrattar alltid till allt han hittar på. det liksom får det att bubbla i tårna och kittlas bakom öronen. sen har vi den roligaste leken som jag vet. den är oslagbar och gör alltid homerun. alltid. fast den är hemlig.

idag har jag lekt med gullan en stund, och kramat lite på malin och sett på när hon har kramats med sin saxofonkung. dom är fina tillsammans. malin och den däringa krullisen. kärlek som sprudlar. jag drack kaffe och åt glass i solen och vi tittade fascinerat på alla som dansade pardans på poletten medans svetten lackade. det såg så roligt ut. och alla var så glada. dansen gjorde dem till tusen solar. sen betalade jag faktiskt sjuttio jävla spänn för en liten nachotallrik, men after all så var det värt det tyckte min mycket hungriga mage. tack för idag malin! och gullan!
jag o robert bestämde sedan att snart får vi ta den där heldagen på lisse och effes efteråt. jag längtar. vill vara ledig tillsammans lite snart också. eller mycket. ledig för alltid. tänk om man kunde vinna tusen miljoner. det hade vart bra.

nu tänkte jag kika på en rulle. och tänka lite ibland på hur tråkigt för mig det är att jag ska sova ensam inatt igen. typiskt.

älskling!
funderade ju lite på vad jag skulle tugga på till filmen men jag tror jag tar det här kortet och sätter i mig. han är ju så goooood!

grattis till mor ett och mor två. hip hip!


älsklingen. min skatt. kom hit o ge mig en kyss sa hon!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback