fuck me fuck you

2008-06-01
alltsåe. jag måste få berätta. att det jag skriver, skriver jag för stunden och det betyder inte mer eller mindre än att jag är tankspridd och känner saker ena sekunden som likväl försvinner den andra. sluta ta åt er snälla, detta är mitt sätt att andas lite friskluft ibland, utan att vilja vara provokativ. visst kan saker förändras men kära vänner, jag är lite hatisk och skelögd i vissa stunder men ta det för vad det är, ni vet ju vad det beror på. kärlek skall ingen ta lätta handen på har det visat sig och ibland är det lättare att sparka och slå än att andas ut och hitta balans. namedropping is a bitch men det är livet också och sedan dör man.
image263

2 Comments

2008-06-01 @ 20:27:09

om du läste min blogg så skrev jag om olika vänner och nu blev jag rädd att du tänkte att det kanske var dig jag menade men det är det verkligen inte, det var om en vän som inte ens läser min blogg (som tur är kanske, jag vet inte)
men hoppas du inte jag trodde det syftade på dig :)
längtar tills vi ses. och när vi ses ska jag längta till gången efter det. Löööv on jo.

2008-06-02 @ 01:45:55

puss på dig
älskar dig


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback