baby come to me

2008-03-22
Går här i det kalla med torra händer och tänker på allt du är. Allt vi är. Tänker på hur total du gör mig och hur total jag vill göra dig. Tänker på allt vi på något sätt hunnit gå igenom och på alla lägen du varit där och varit där som bara du är. Och så tänker jag på hur var dag för med sig ännu mer tillit och kärlek än den förra och jag tänker alltid kämpa för dig. Du har vunnit mitt hjärta och allt jag har och någonsin kommer försöka tillföra världen. Jag är nu och för alltid abonnerad och inget har någonsin kännts så rätt.

du kommer in som en vår
vänder vindar och tänder ljus
säger kom älskling så ska jag visa dig
hur livet ska vara.

image226
du är det bästa som hänt mig och försvinn aldrig .

3 Comments

2008-03-24 @ 14:53:29

inga pengar hade jag pa mobilen sa jag kunde inte svara.. men den 3:e april 2008 klockan 13.10 landar jag pa landvetter!

2008-03-26 @ 01:16:35

babe, ändrade lgnht. kolla d! du får välja hur du vill. kollade upp d där om 16 c. no good.
puss på dig!:)

2008-03-26 @ 12:48:11

gick visst =)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback