syster liten o syster stor

2008-03-26
idag träffade jag storasystern den lilla loppan. hon åker iväg på min födelsedag och kommer säkert stanna i sitt frankrike för gott. och det skulle jag förstå, men jag ska säga till henne att mig får hon inte glömma utan vidare, no no, mig får hon inte glömma alls.
image227

sen kan jag inte låta bli att förpesta luften omkring mig riktigt ordentligt verkar det som då jag inte kan få bli lämnad ifred utav pest och kolera. Baconost är det enda vi har och just nu känns det som om det är det enda vi någonsin kommer att få. Du har din och jag har min. en liten orange metalltub med klämsår på mitten och magont varje dag. och det hjälper inte att jag målade naglarna med lite rosa igår för min babe är inte här och kan se det ändå. för han vill inte vara här och inte jag heller jag vill aldrig mer sätta min fot här och jag förstår alla som inte heller vill det förstår fullkomligt för här finns inte ens laktosfri mjölk som min mage klarar av. Bara OM, bara OM.

2 Comments

2008-03-26 @ 23:45:55

aldrig nånsin loppan att jag skulle glömma dej. jag kan glömma vad jag jobbade med å vart jag bodde men aldrig skulle jag glömma dej. du finns i mitt blod å i mitt innersta synfält som filtrerar bort allt som e ont i mitt liv. jag är så sjukt tacksam över att jag har dej sandra helena larsson. systeris foräver änd äver

2008-03-28 @ 21:48:37

Grattis till lägenheten flingan!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback