vilket skört jävla helvete

2008-03-17
sluta klösa sönder mina naglar och låt mig vara ifred! behandla mig som en människa och åtminstonde som ert vuxna barn, för det har jag förtjänat. hur blev ni ett enda stort monster och hur blev jag er fiende? jag ska undvika er i den mån jag förmår och jag ska aldrig be om en kram igen för jag varken behöver eller vill ha några fler. när jag slipper er, slipper ni mig och jag ska vara lycklig varje dag från och med då. stenar från min bröstkorg kommer lätta och jag kommer bli en rosa fjäder. jag vet en som aldrig skulle försumma min existens och bara strö mig för vindar. jag vet en som också kommer bli en rosa fjäder och vi ska segla iväg i vattenfyllda fåror medströms för en gångs skull och vi kommer älska det. han är den jag behöver och den jag alltid saknat. jag värdesätter hans närvaro mer än livet och inte för att ni är bedrövliga utan för att han är den han är och för att jag älskar honom från mina fula tår längst ut på kanten till det allra högsta jag kan sträcka mina armar upp i skyn gånger allt jag vet.
så försök ni att tillintetgöra oss, men det är vi som vinner i slutet. ni tillintetgör nämnligen bara er själva.
image224

(tack för alla fina kommentarer, små hallon)

1 Comments

2008-03-17 @ 13:55:08

vi har redan vunnit vet du. högsta vinsten. resten av d goda e bara bonusar i vårt paradis.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback