detta skall du veta om

2008-05-21
att ingen intresserar mig längre. varför skulle jag byta ut det bästa jag har och någonsin haft? försumma den person som gör livet värt att leva? du är prio ett i min värld och aldrig skulle jag medvetet undanhålla något av värde för dig. det vore allt att spotta på kärleken. och du vet att jag inte sysslar med sådant. jag vet hur folk fungerar, jag vet att ens vänner kan vara pissråttor och hur ont det gör att bli vänd ryggen. ja och jag vet att du också vet det, vilket gör att jag också vet hur du tänker och känner och att det kommer gråa zooner hör och där. men vet om att jag tittar alldeles för ofta på dig i smyg och blir avundsjuk på mig själv för att jag får krypa upp i din famn när jag vill. eller nästan när jag vill iallafall. du ska veta hur högt upp på min himmel du befinner dig och hur jag stöttar dig i alla lägen. hur jag älskar dig är ord som inte räcker till och att det är därför som du kanske får höra det lite för ofta ibland. du skall veta om det.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback