ja, en jävla alingsåsare

2008-05-29
är vad jag är. tills jag inser att det är okej under tiden, bara jag får måla om ett par bord ibland, och laga några soppor under tiden vi slipar på framtiden utomlands långt här ifrån, så är det faktiskt mer än överkomligt. det blommar ju utanför och jag har ändå aldrig kännt någon större tillhörighet gentemot människor, så vad spelar lite potatisblast för roll? inga nära i närheten, dock en liten duva som är i alingsås ibland o snuvar herren dias på lite tid, sedan är älskade solskensmalin i skåne (saknade jävel) och syster leker fabolous life i france (men det är lugnt, för jag känner på mig hur lyckligt du mår). tur att jag har min cykel och kärlek här. annars hade jag inte haft något. förutom möjligtvis en lite större smula avsky i min kropp.

om jag fick önska mig någonting hade det varit en egen världsdel uppenbarligen, men annars hade en bil räckt. åtminstonde i sommar eller så.


5 Comments

2008-05-29 @ 15:28:21

men..du har ju mig lite också väl ? :/ jag vill också finnas.

2008-05-29 @ 23:21:46

konstigt hur du aldrig ens behöver säga saker rent ut för att jag ska tro mig känna vad det här handlar om på milsavstånd.. jag kan sakna dig i min ensamhet så kan du avsky i din.

2008-05-30 @ 00:14:37

och jag saknar dig ocksa i min ensamhet men ska sluta upp med det och hoppas du aker ivag snart och hittar ny inspiration for gjort ar gjort och skit ar skit men
vad vill du jag ska gora nu?

2008-05-30 @ 01:59:28

va? vem bestämde just vad jag skrev om?

2008-05-30 @ 02:04:46

hehe ngn e snurrig o eventuellt lite störd;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback