jag samlar på blåmärken nu

2008-11-25
knöliga underarmar och missfärgade smalben. livet är härligt ibland. det börjar kännas som en liten familj där uppe på viktoriagatan efter alla tisdag- och torsdagseftermiddagar. våran härliga morsa elina och alla vi barn. en timme och en kvarts stjärnglans. ja, jag känner mig faktiskt lite hård och tuff där. som jag aldrig någonsin gör annars. åtminstone är det oerhört sällsynt. där känner jag mig på gränsen till ståtlig och nästan (hör och häpna) aningen läcker mellan armhävningar och pushkicks. vilket är lite ironiskt efter som jag lallar runt i lite för stora röda sidenbrallor. but i like it.
med tanke på att jag bara ännu luktar på bokstaven G i Gröngöling så undrar jag hur jag kommer känna mig om ett år eller två? kanske kan den där nöjda känslan smitta av sig lite även utanför salen längst bort i gymkomrridoren.. we'll see. det skulle åtminstone sannerligen vara på sin plats.

det där med bilen. ett jävla helvete. aldrig någonsin kunde jag ana att den lille söta gula kunde ställa till med så mycket problem. snälla håll era tummar för en soluppgång.


gosha da

2 Comments

2008-11-25 @ 22:31:29

nästa tisdag innan din träning ?

2008-11-26 @ 15:38:24

det låter jättebra. måndag vi talar ! sjöstjärnor & tussilago.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback