stackars rolle.

2008-11-24
jag har suttit och sytt hela förmiddagen. ändrat lite här, klippt lite där, prålat och donat.
ätit tre kokta korvar och luktat på en skruttig clementin.

vi har hittat så många resor som är billiga och fabulous. till dominikanska, indien och frikkin vietnam. jag får nästan frosseriutslag när jag tittar på alla resor. men robi måste bara skola färdigt först och sen kan vi vinga bort. firade ju förra nyår i spanien, kanske skålar vi in det nya i en helt annan världsdel? hade inte varit pesten, nej inte något annat än guld.

när vi köper hus eller stuga eller slott någon gång ska det vara mycket fönster. stora härliga djupa fönster. som man kan sitta i. då ska jag dricka glögg varje dag, för jag verkligen gillar glögg. asmycket.

3 Comments

2008-11-24 @ 18:26:08

jatack, det vill jag gärna ändra på. när kan du ?

2008-11-24 @ 18:57:51

Blåbärsglöggen från juliga Liseberg is the shit!

2008-11-25 @ 16:01:54

underbar lapp! jag håller tummarna så hårt jag bara kan för att ni kommer iväg dit ni vill!! och jag önskar jag hade apmycket pengar så jag själv kunde åka iväg till solen och ickestressen nånstans. nångång blir det ju iaf! love on you


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback